Popis projektu

Pohybové cvičenia sú dôležité pre naše zdravie, fyzické a duševné. V niektorých školách sa deti pohybujú len počas hodiny telesnej výchovy. Vo veku technológie, ktorá nás vedie k sedavému životnému štýlu, pohyb počas prestávok a iných vyučovacích predmetov vplýva na zdravie budúcej generácie. Učitelia sa zaujímajú o nové metodologické inovácie vo vzdelávacom procese a realizujú osvedčené postupy vo vyučovaní. Sme si vedomí toho, aké dôležité je, aby všetky tieto teórie boli realizované vo výchovno-vzdelávacom procese a ich používaním sa zlepšila úroveň samotného vyučovania. Chápeme význam vzdelávania prostredníctvom spolupráce aj na medzinárodnej úrovni a zároveň zdôrazňujeme dôležitosť pohybu počas školských a mimoškolských aktivít.

Projekt začína v decembri 2018 a skončí v marci 2019

Physical exercises are essential for our health (both physical and intellectual). In some schools, children practice movement only during the Physical education lessons. In the age of technology that leads us to a sedentary lifestyle, the introduction of movement during the breaks and other school subjects is crucial for our future generation's health. The teachers are concerned about the new methodological innovation in educational issues and good practice in teaching. We are aware how important it is that all these theories can be applied in the teaching/learning process. Teachers are worried about their own training on the various issues that can improve their teaching process. They understand the importance of learning through co-operation and movement during curricular and extracurricular activities.

Ciele

  • podporovať fyzický pohyb medzi študentmi,
  • vymieňať skúsenosti v tejto oblasti,
  • spolupracovať so školami z iných krajín,
  • zvyšovať jazykové spôsobilosti,
  • zvyšovať sociálne kompetencie, vrátane multikultúrnej informovanosti.
  • encourage physical movement among students
  • exchange of experiences
  • cooperation with schools from other countries
  • raising language competences
  • increasing social competences, including intercultural awareness

Pracovný postup

Tento projekt má nasledujúce kroky:

  1.  Prezentácie o škole.
  2. Pohyb počas školských aktivít ( prezentácie/ dokumenty programu Word/videá na ilustráciu týchto činností).
  3. Pohyb počas mimoškolských aktivít (prezentácie/ dokumenty programu Word/videá z ciest, mimoškolských projektov, a akejkoľvek inej činnosti, ktorá nie je zavedená v curriculum).

This project has the following steps:

  1. School presentations
  2. Movement during curricular activities ( power points presentations/ Word documents/videos to illustrate these activities). 
  3. Movement during extracurricular activities (power points presentations/ Word documents/videos from trips, extracurricular projects, any other activity that isn't introduced in your curriculum)

The project starts in December and will finish in March.

Očakávané výsledky

Školy si vymenia príklady dobrej praxe. Všetci partneri zverejnia aktivity projektu na spoločný verejný priestor pre Spoluprácu na eTwinning platforme. Školy budú spolupracovať s cieľom požiadať o Erasmus+ projekt. Konečným výsledkom bude zmena postoja žiakov všetkých zúčastnených škôl k pohybu.

The schools will exchange examples of good practice. All the partners will upload the project activities on a common public Twinspace. The schools will cooperate in order to apply for an Erasmus+ project. However, the final outcome will be a changing attitude towards movement in all the participating schools .
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky